Neurochirurg

Neurochirurgia i chirurgia urazowo-ortopedyczna, chirurgia kręgosłupa.

KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE, ZABIEGI OPERACYJNE

• Dr n. med. Radosław Michalik
DIAGNOSTYKA I LECZENIE OPERACYJNE

Oferujemy fachową pomoc neurochirurga w zakresie kompleksowego leczenia schorzeń kręgosłupa i narządu ruchu, przede wszystkim w przypadku:

• dolegliwości bólowych kręgosłupa
  • dyskopatii kręgosłupa (w tym przepukliny krążków)
  • skoliozy
  • niestabilności więzadłowej
  • choroby przeciążeniowej kręgosłupa
  • wszelkich problemów z narządem ruchu

Jeśli odczuwasz bóle kręgosłupa, bóle głowy, drętwienia i mrowienia kończyn, zaburzenia koordynacji ruchowej – zgłoś się do nas. Jesteśmy przekonani, że możemy Ci pomóc. Zapraszamy na konsultację u doświadczonego specjalisty neurochirurga w zakresie chirurgii kręgosłupa, leczenia operacyjnego dyskopatii szyjnej, piersiowej oraz lędźwiowej, nowotworów kręgosłupa i innych. Konsultacje proponujemy również pacjentom po przebytych operacjach, celem zaplanowania optymalnego dalszego leczenia.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

SPECJALISTYCZNE KONSULTACJE NEUROCHIRURGICZNE

PORADY NEUROCHIRURGICZNE

Otrzymasz u nas rzetelną poradę i konsultację specjalistyczną. Wyjaśnimy Ci wszystkie kwestie związane z leczeniem bólów kręgosłupa oraz innych schorzeń układu nerwowego.

KWALIFIKACJA DO ZABIEGÓW

Na podstawie odpowiednich badań oraz diagnozy przeprowadzamy kwalifikacje do zabiegów neurochirurgicznych.

DOŚWIADCZONY NEUROCHIRURG

Współpracujemy z dr. n. med. Radosławem Michalikiem, który posiada II stopień specjalizacji w zakresie Neurochirurgii i Neurotraumatologii.

LECZENIE ZACHOWAWCZE

W przypadkach niewymagających leczenia operacyjnego opracowujemy leczenie zachowawcze farmakologiczne lub rehabilitacyjne.

Umów się na konsultacje z doświadczonym neurochirurgiem. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci szybko i skutecznie.

Rejestracja
Wyślij zapytanie
na interesujący Cię temat...

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Rehabilitacji Sportowej, ul. Przechodnia 2, 00-100 Warszawa, w celach marketingowych oraz dla prawidłowej realizacji usługi "umów wizytę".