Rehabilitacja

Zrób pierwszy krok w stronę zdrowia i sprawności. Odwiedź nasze centrum rehabilitacji.

SKUTECZNA I BEZPIECZNA REHABILITACJA

fizjoterapia - crsrehabilitacja.pl
REHABILITACJA / FIZJOTERAPIA

Wykonujemy skuteczne zabiegi rehabilitacyjne z wykorzystaniem najlepszych metod. Pomagamy pozbyć się bólu i odzyskać pełną sprawność po operacjach i zabiegach ortopedycznych, kontuzjach, urazach i w przypadku bólu.

diagnostyka - crsrehabilitacja.pl
KOMPLEKSOWA DIAGNOSTYKA

Prowadzimy zaawansowaną diagnostykę układu ruchu i stawów. Rzetelnie oceniamy stan zdrowia oraz postępy leczenia i rehabilitacji. Stosujemy nowoczesne metody i urządzenia, by trafnie ocenić stan pacjenta.

wkladki ortopedyczne - crsrehabilitacja.pl
WKŁADKI ORTOPEDYCZNE

Oferujemy komfortowe wkładki ortopedyczne, które poprawiają biomechanikę kończyny i są istotnym uzupełnieniem leczenia zarówno stopy, jak i kolana czy kręgosłupa. Ich systematyczne noszenie zapobiegania schorzeniom stawów.

Masaż rehabilitacyjny Śródmieście Warszawa
PROFESJONALNY MASAŻ

Wykonujemy różne rodzaje masażu, przede wszystkim lecznicze, masaże rehabilitacyjne oraz klasyczne. Pomagamy uporać się z bólem, przywrócić równowagę w organizmie, odprężyć się. Wspomagamy leczenie i rehabilitację.

Gwarantujemy wysoki poziom i zróżnicowane metody fizjoterapii.
Zajmujemy się rehabilitacją ruchową oraz leczeniem różnych zespołów bólowych.

Dzięki skutecznej rehabilitacji pomagamy:

• przygotować się do zabiegu operacyjnego
  • odzyskać sprawność po operacjach ortopedycznych oraz neurochirurgicznych
  • poprawić ruch po kontuzjach i urazach stawów
  • pozbyć się zespołów bólowych kręgosłupa i stawów
  • przygotować się do intensywnego wysiłku fizycznego

Rehabilitacja Warszawa – zaufaj specjalistom z wieloletnim doświadczeniem

Centrum Rehabilitacji Sportowej w Warszawie tworzy zespół specjalistów – ortopedów, diagnostów USG, fizjoterapeutów, trenerów oraz dietetyka i masażystów. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, które przekuwamy w codzienną pracę dla polepszenia stanu zdrowia Pacjentów.

Co to jest rehabilitacja

Rehabilitacja jest kluczowym etapem w procesie powrotu do pełnej sprawności fizycznej chorego. Czas potrzebny na uzyskanie dawnej kondycji jest w dużej mierze uzależniony od obecnego stanu zdrowia Pacjenta i stopnia jego niepełnosprawności. Systematycznie prowadzone przez naszych specjalistów zabiegi rehabilitacyjne dobierane są do indywidualnych potrzeb Pacjenta.

Pytacie ile trwa rehabilitacja po artroskopii kolana czy kiedy poprawa po rehabilitacji? Odpowiedź na tak postawione pytania nie jest łatwa, ale z pewnością im stan pacjenta jest cięższy, tym zabiegi rehabilitacyjne będą częstsze i kontynuowane przez dłuższy czas. Rehabilitacja zapewnia redukcję bólu i podnosi komfort życia Pacjenta w każdym wieku.

Rehabilitacja przeprowadzana jest w naszej poradni w oparciu o szczegółowy wywiad i postawioną diagnozę. To na ich podstawie przygotowywany jest plan rehabilitacji.

Jasno określamy cele rehabilitacji i szczegółowo, krok po kroku, omawiamy etapy jej prowadzenia. W centrum rehabilitacji Warszawa możesz skorzystać z takich zabiegów, jak między innymi masaż leczniczy czy terapia manualna, a także zasięgnąć porad medycznych.

Umów wizytę już dzisiaj, skorzystaj z naszych umiejętności i zapewnij sobie powrót do pełnej sprawności.

Rehabilitacja warszawa
Poradnia rehabilitacyjna Warszawa

Poradnia rehabilitacyjna Warszawa skorzystaj z usług specjalistycznego Centrum Rehabilitacji Sportowej

W oparciu o szeroką wiedzę i doświadczenie specjalistów CRS, prowadzimy skuteczną rehabilitację medyczną, której podstawowym celem jest powrót Pacjentów do pełnej sprawności ruchowej.

Rehabilitacja w praktyce jest zespołem działań, które zmierzają do efektywnego przeciwdziałania powikłaniom pourazowym czy pooperacyjnym. Celem rehabilitacji jest także uśmierzenie odczuwanego przez Pacjenta bólu, czy przygotowanie go do zwiększonej aktywności fizycznej.

Rehabilitacja ortopedyczna jest ważnym punktem naszej praktyki. Rehabilitacja dzienna prowadzona w Poradni rehabilitacyjnej Warszawa – Śródmieście Północne, obejmuje szereg działań, w tym rehabilitację pooperacyjną po zabiegach ortopedycznych i neurochirurgicznych. Pacjentom pomagamy także w rehabilitacji po urazach skrętnych stawów. W zakresie usług CRS znajduje się też rehabilitacja kręgosłupa, rehabilitacja po naderwaniu mięśni, więzadeł czy ścięgien.

Zabiegi rehabilitacyjne – zapraszamy osoby, którym potrzebna jest rehabilitacja stacjonarna

Poradnia rehabilitacyjna Warszawa zaprasza Pacjentów chcących powrócić do dawnego stanu zdrowia po przebytych operacjach i zabiegach ortopedycznych. U nas prowadzona jest także rehabilitacja kręgosłupa. To element leczenia zwyrodnień i zmian reumatycznych zalecany przez lekarzy Pacjentom po urazach i operacjach. Rehabilitacja kręgosłupa prowadzona jest także w przypadku dyskopatii.

Rehabilitant działa na wybrane, objęte chorobą odcinki kręgosłupa prowadząc terapię manualną, masaż czy krioterapię. Intensywność oraz częstotliwość stosowanych zabiegów każdorazowo są dostosowane do indywidualnych potrzeb Pacjenta.

Poradnia rehabilitacji zaprasza osoby odczuwające bóle kręgosłupa, barku, kolana, biodra lub stopy. W centrum rehabilitacjiWarszawa prowadzona jest rehabilitacja po złamaniu ręki czy zabiegi rehabilitacyjne na kolano. Każdy zabieg rehabilitacyjny odbywa się pod okiem doświadczonej kadry. Naszymi Klientami są również osoby po urazach, kontuzjach oraz borykające się z powikłaniami po nich. Prowadzona przez nas rehabilitacja sportowa oraz rehabilitacja medyczna pozwala Pacjentom powrócić do pełnej sprawności fizycznej.

Rzetelna diagnostyka i wiele więcej – zyskaj kompleksową obsługę w CRS

Jesteśmy profesjonalistami, naszą pracę opieramy na rzetelnej diagnostyce i dokładnych pomiarach przeprowadzanych przez naszych rehabilitantów. W centrum rehabilitacji Warszawa wykonujemy kompleksowe testy diagnostyczne przy użyciu atestowanego, nowoczesnego sprzętu medycznego. Posiadamy m.in. BODEX SYSTEM, który umożliwia rehabilitantowi określić siłę mięśni i siłę dynamiczną badanego.

Dla uśmierzenia bólu stóp, Pacjentom uskarżającym się na tę dolegliwość, proponujemy wkładki ortopedyczne niwelujące nadmierną pronację powodującą dyskomfort. W poradni rehabilitacji ruchowej dostępne są specjalistyczne, zaawansowane wkładki zaprojektowane przez specjalistów od biomechaniki, współpracujących z Międzynarodową Akademią Biomechaniki (International College of Biomechanic).

Zrób pierwszy krok w stronę zdrowia i sprawności. Odwiedź nasze centrum rehabilitacji.

Warszawa rehabilitacja – już dzisiaj zapisz się na masaże lecznicze

Masaż leczniczy jest istotnym etapem procesu rehabilitacji i ważnym elementem całej rehabilitacji Pacjenta. W naszym centrum skorzystasz z efektywnych zabiegów, do których z pewnością zaliczyć możemy masaże lecznicze. Zabiegi te łagodzą i uśmierzają ból, wspierają rehabilitację i pomagają w powrocie do dobrej kondycji i w perspektywie czasu – pełni zdrowia. Dodają energii, relaksują i poprawiają nastrój Pacjenta.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Skontaktuj się z nami, przyjdź na wizytę, podczas której dobierzemy odpowiedni dla Ciebie masaż.

Rehabilitacja dostępna od zaraz – poradnia rehabilitacyjna Warszawa

Zapraszamy wszystkie osoby, którym potrzebne są zabiegi rehabilitacyjne. Nasza profesjonalna, doświadczona kadra z przyjemnością zajmie się każdym ortopedycznym problemem zdrowotnym oraz osobami wymagającymi usprawnienia fizycznego. Dysponujemy nowoczesną aparaturą medyczną, która wspiera nasze działania.

W praktyce stosujemy wyłącznie bezpieczne metody rehabilitacyjne zapewniające wysoką skuteczność prowadzonych przez nas terapii. Kompleksowo zajmiemy się procesem rehabilitacji. Jesteśmy specjalistami od rehabilitacji sportowej. Z naszą pomocą przygotujesz się do sezonu sportowego, wyleczysz kontuzję i uraz oraz wzmocnisz fizycznie swój organizm. Rehabilitacja sportowa daje szereg możliwości terapeutycznych!

Powierz nam ważne zadanie, jakim jest rehabilitacja Twojego organizmu. Wesprzemy Cię na każdym jej etapie. Nasi empatyczni rehabilitanci zapewnią rehabilitację medyczną opartą na wiedzy i bogatym doświadczeniu zawodowym. Z nami pójdziesz w dobrym kierunku – pokierujemy Cię, a prowadzone przez nas działania rehabilitacyjne sprawią, że poczujesz się silniejszy i dobrze zaopiekowany. Znajdziesz się w fachowych rękach profesjonalnej kadry. Dostosujemy zakres zabiegów do Twoich potrzeb.

Rehabilitacja Warszawa – skontaktuj się z nami i skorzystaj z najbliższego terminu wizyty. Zapewniamy krótki czas oczekiwania na konsultację medyczną. Zapraszamy do Centrum Rehabilitacji Sportowej w Warszawie. Wesprzemy Cię w trudnych momentach kontuzji czy urazu i pomożemy w powrocie do zdrowia.